شناسهٔ خبر: 177356 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از خادمین اربعین حسینی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان

راهداری زنجان آیین تقدیر از خادمان اربعین حسینی ۱۴۰۳، با حضور مدیر کل، معاون راهداری، معاون توسعه و منابع، معاون حمل و نقل و خادمان حوزه راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، طی مراسمی با حضور مدیر کل، معاون راهداری، معاون توسعه و منابع، معاون حمل و نقل، همکاران اداره کل، مدیران مجتمع‌ها خدماتی و رفاهی، رؤسای کانون انجمن‌های صنفی حوزه حمل و نقل جاده‌ای، رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان از خدمات خادمان اربعین حسینی تجلیل شد.

اصغر اسماعیلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های همکاران این مجموعه، موسسات و شرکت‌های حمل و نقل استان، رانندگان و راهداران تلاشگر در جابه جایی مطلوب و ایمن زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: با لطف الهی و همکاری و همراهی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری اتوبوسرانی و اهتمام رانندگان تلاشگر، روند اعزام زائران به خوبی انجام شد و سفرهای بازگشت زائران با کمترین مشکل و حداقل زمان معطلی و خدمات‌رسانی مطلوب صورت گرفت.

اسماعیلی با بیان این که طی جابه‌جایی‌های صورت گرفته توسط ناوگان حمل و نقل عمومی، زائران با ایمنی جابه‌جا شدند، اظهار کرد: امیدواریم با شناسایی نقاط ضعف و قوت در اربعین سال آینده خدمات مطلوب‌تری به زوار حسینی ارائه شود.

وی در ادامه عنوان کرد: این خدمت‌رسانی به نحو مطلوب انجام نمی‌شد مگر با همکاری تک‌تک اعضا که این انسجام، قوت قلبی بود تا در سال‌های آتی خدماتی شایسته‌تری داشته باشیم.

همچنین در پایان این مراسم از جمعی از فعالان و دست اندرکاران حمل و نقل استان با اهدای لوحی قدردانی شد.